Złóż wniosek o Paynow
Proces składania wniosku różni się w zależności od tego, czy posiadasz konto firmowe w mBanku, oraz od poziomu przychodów Twojej firmy
Podczas jednego procesu otworzysz konto firmowe na korzystnych warunkach oraz aktywujesz usługę Paynow.
Dla firm z przychodami rocznymi:
Do 7 mln zł: Postępuj zgodnie z procesem detalicznym. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.
Powyżej 7 mln zł: Wypełnij wniosek w obszarze korporacyjnym. Formularz dostępny TUTAJ.
Usługę aktywujesz bezpośrednio w bankowości internetowej.
Dla klientów Bankowości Firmowej: Złóż wniosek on-line i podpisz umowę. Poprosimy Cię o wskazanie, w jakiej branży działasz i podanie adresu sklepu, w którym chcesz uruchomić bramkę płatności. Po pozytywnej weryfikacji wniosku wygenerujemy dla Ciebie umowę. Podpiszesz ją online, nie wychodząc z domu czy biura.
Dla klientów Bankowości Korporacyjnej: Złóż wniosek w mBank CompanyNet lub skontaktuj się ze swoim doradcą i omów szczegóły związane z usługą Paynow.
Przejdź weryfikację sklepu przez Paynow
Po zaakceptowaniu przez reprezentantów firmy umowy o uruchomienie usługi Paynow i jej podpisaniu, następuje weryfikacja zgodności witryny sklepowej z regulaminem usługi.
Przygotowanie do weryfikacji
Strona sklepu musi być aktywna i spełniać wymagania regulaminowe. Sprawdź szczegóły TUTAJ.
Proces weryfikacji
Proces ten jest standardowym i wymaganym prawnie krokiem weryfikacji każdego sklepu aplikującego o usługę Paynow, m.in. pod kątem kategorii sprzedawanych towarów. Wykonywany jest on standardowo przez każdego operatora bramek płatniczych.
Maksymalny czas weryfikacji w przypadku gotowości i spełnienia wszystkich wymagań wynosi do 5 dni roboczych, lecz zazwyczaj jest krótszy.
Akceptacja lub Odrzucenie wniosku
W przypadku akceptacji wniosku możesz przejść do integracji bramki, lub jej uruchomienia produkcyjnego, jeśli integracja była przeprowadzona na środowisku testowym.
W przypadku odrzucenia wniosku:
Otrzymasz od nas informację mailową na adres, który otrzymaliśmy we wniosku o usługę. W wiadomości otrzymasz informacje dotyczące powodu odrzucenia wniosku.
W przypadku negatywnej weryfikacji nastąpi 30-dniowa przerwa, po czym Twója witryna zostanie ponownie zweryfikowana. To czas na wprowadzenie poprawek z wiadomości, którą otrzymałaś/-eś.
Jeżeli wprowadzisz zmiany na stronie szybciej, poinformuj nas o tym - przyśpieszymy ponowną weryfikację.
Najczęstsze przyczyny odrzucenia wniosku:
Strona internetowa jest niedostępna lub w budowie.
Brak NIP-u firmy na stronie lub jego niezgodność z danymi firmy.
Sprzedaż produktów/usług zabronionych według regulaminu.
Linki do płatności
Jeżeli nie planujesz umieszczać na stronie modułu zakupowego, tylko wysyłać swoim Klientom linki do płatności - poinformuj nas o tym, odpowiadając także na poniższe kwestie:
Branża i opis działalności.
Sposób wysyłania linków do płatności.
Minimalna i maksymalna wartość transakcji oraz szacunkowe obroty.
moment inicjowania płatności (przed czy po realizacji zamówienia).
Zintegruj swój sklep
Po pozytywnym zakończeniu weryfikacji, przejdź do integracji swojego sklepu z Paynow. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w sekcji Instrukcje integracji.