Jak uruchomić Paynow

Prev Next

Złóż wniosek o Paynow

Proces składania wniosku różni się w zależności od tego, czy posiadasz konto firmowe w mBanku, oraz od poziomu przychodów Twojej firmy

Podczas jednego procesu otworzysz konto firmowe na korzystnych warunkach oraz aktywujesz usługę Paynow.

Dla firm z przychodami rocznymi:

  • Do 7 mln zł: Postępuj zgodnie z procesem detalicznym. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

  • Powyżej 7 mln zł: Wypełnij wniosek w obszarze korporacyjnym. Formularz dostępny TUTAJ.

Usługę aktywujesz bezpośrednio w bankowości internetowej.

Dla klientów Bankowości Firmowej: Złóż wniosek on-line i podpisz umowę. Poprosimy Cię o wskazanie, w jakiej branży działasz i podanie adresu sklepu, w którym chcesz uruchomić bramkę płatności. Po pozytywnej weryfikacji wniosku wygenerujemy dla Ciebie umowę. Podpiszesz ją online, nie wychodząc z domu czy biura.


Dla klientów Bankowości Korporacyjnej: Złóż wniosek w mBank CompanyNet lub skontaktuj się ze swoim doradcą i omów szczegóły związane z usługą Paynow.

Przejdź weryfikację sklepu przez Paynow

Po zaakceptowaniu przez reprezentantów firmy umowy o uruchomienie usługi Paynow i jej podpisaniu, następuje weryfikacja zgodności witryny sklepowej z regulaminem usługi.

Przygotowanie do weryfikacji

Strona sklepu musi być aktywna i spełniać wymagania regulaminowe. Sprawdź szczegóły TUTAJ.

Proces weryfikacji

  • Proces ten jest standardowym i wymaganym prawnie krokiem weryfikacji każdego sklepu aplikującego o usługę Paynow, m.in. pod kątem kategorii sprzedawanych towarów. Wykonywany jest on standardowo przez każdego operatora bramek płatniczych.

  • Maksymalny czas weryfikacji w przypadku gotowości i spełnienia wszystkich wymagań wynosi do 5 dni roboczych, lecz zazwyczaj jest krótszy.

Akceptacja lub Odrzucenie wniosku

  • W przypadku akceptacji wniosku możesz przejść do integracji bramki, lub jej uruchomienia produkcyjnego, jeśli integracja była przeprowadzona na środowisku testowym.

  • W przypadku odrzucenia wniosku:

    • Otrzymasz od nas informację mailową na adres, który otrzymaliśmy we wniosku o usługę. W wiadomości otrzymasz informacje dotyczące powodu odrzucenia wniosku.

    • W przypadku negatywnej weryfikacji nastąpi 30-dniowa przerwa, po czym Twója witryna zostanie ponownie zweryfikowana. To czas na wprowadzenie poprawek z wiadomości, którą otrzymałaś/-eś.

    • Jeżeli wprowadzisz zmiany na stronie szybciej, poinformuj nas o tym - przyśpieszymy ponowną weryfikację.

Najczęstsze przyczyny odrzucenia wniosku:

  • Strona internetowa jest niedostępna lub w budowie.

  • Brak NIP-u firmy na stronie lub jego niezgodność z danymi firmy.

  • Sprzedaż produktów/usług zabronionych według regulaminu.

Linki do płatności

Jeżeli nie planujesz umieszczać na stronie modułu zakupowego, tylko wysyłać swoim Klientom linki do płatności - poinformuj nas o tym, odpowiadając także na poniższe kwestie:

  • Branża i opis działalności.

  • Sposób wysyłania linków do płatności.

  • Minimalna i maksymalna wartość transakcji oraz szacunkowe obroty.

  • moment inicjowania płatności (przed czy po realizacji zamówienia).

Zintegruj swój sklep

Po pozytywnym zakończeniu weryfikacji, przejdź do integracji swojego sklepu z Paynow. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w sekcji Instrukcje integracji.