Nie zmieniają się statusy płatności
  • 1 Minuta do przeczytania
  • Ciemny
    Jasny

Nie zmieniają się statusy płatności

  • Ciemny
    Jasny

Article Summary

Poniżej przedstawiamy listę najczęstszej występujących pomyłek pod czas integracji, które mogą spowodować brak zmiany statusów płatności w Twoim sklepie. 

Niepoprawny adres powiadomień

Aby statusy zmieniały się poprawnie sklep musi dostawać powiadomienia ze statusami płatności od bramki Paynow. Statusy płatności przekazywane są na adres powiadomień, który ustawiany jest w panelu Paynow. Sprawdź czy adres powiadomień został ustawiony zgodnie z instrukcją Twojej platformy sklepowej

Instrukcję znajdziesz tutaj.

Adres powiadomień znajdziesz w panelu Paynow w bankowości elektronicznej w zakładce "Ustawienia" -> "Sklepy i punkty płatności"  

Pamiętaj!
Jeśli adres powiadomień jest ustawiony w Twoim sklepie, zweryfikuj dodatkowo:

  • czy kopiując adres powiadomień z instrukcji lub dokumentacji, zapis ogólny "twoja-domena.pl" został zmieniony na Twoją realną domenę
  • czy w adresie nie ma zbędnych znaków (np. spacja, kropka) 

Dostępność strony

Sprawdź czy twoja strona jest udostępniona publicznie, ponieważ adres powiadomień musi być adresem publicznym. Na nieopublikowanej stronie statusy nie będą się zmieniać poprawnie.

Certyfikat SSL

Sprawdź czy masz poprawnie podpięte certyfikaty SSL. Sprawdzić to możesz tutaj wpisując adres swojej strony. 

W przypadku niepoprawnego łańcucha SSL nasz mechanizm wysyłki notyfikacji nie może nawiązać połączenia z domeną, która odbierana jest jako niezaufana. W tej sytuacji niezbędne jest podpięcie poprawnego łańcuch SSL pod domenę.

Wersja wtyczki

Sprawdź czy masz najnowszą wersję wtyczki Paynow. Jeśli nie, zaktualizuj wtyczkę. Stale pracujemy nad rozwojem pluginów i możliwe że już naprawiliśmy występujący u ciebie błąd w najnowszej wersji.


Wszystkie punkty zostały spełnione a statusy nadal się nie zmieniają

Jeśli sprawdziłeś wszystkie punkty z powyższej listy, a statusy nadal się nie zmieniają - napisz do nas na support@paynow.pl. W zgłoszeniu prosimy o wskazanie:

  • adres strony;
  • wersje php, platformy sklepowej i wtyczki paynow;
  • logi z wtyczki (informację gdzie znaleźć logi znajdziesz tutaj);
  • screeny z ustawień konfiguracji wtyczki w panelu administracyjnym sklepu;

Czy ten artykuł był pomocny?