Statusy zwrotów
  • 1 Minuta do przeczytania
  • Ciemny
    Jasny

Statusy zwrotów

  • Ciemny
    Jasny

Article Summary

Czym są statusy zwrotów

Statusy zwrotów, analogicznie jak Statusy transakcji są podstawowym źródłem informacji dla Ciebie lub Twoich pracowników o tym, na jakim etapie procesu znajduje się zlecony przez Ciebie zwrot. 

Informacje o statusie zwrotów znajdziesz w Panelu Paynow. 

Pamiętaj
Niektóre statusy zwrotów są widoczne tylko dla niektórych typów zwrotów. 

Opis statusów zwrotów

Poniższa tabela opisuje Statusy zwrotów w bramce Paynow.

StatusOpis
1.

NOWY

Przyjęliśmy zlecenie zwrotu i będziemy go procesować.

2.W REALIZACJI

Twój zwrot jest obecnie procesowany przez nasz system.

3.ZREALIZOWANY

Twój zwrot został zrealizowany pomyślnie.

4.ANULOWANY

Zwrot został anulowany (występuje tylko dla Zwrotu Natychmiastowego z Rachunku Bankowego).

5.NIEUDANY

Nie udało się poprawnie zlecić zwrotu na konto klienta. Ponów próbę lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (support@paynow.pl)

6.OCZEKUJĄCYZwrot został zlecony i oczekuję na realizację, gdy zgromadzisz odpowiednie środki na saldzie  (występuje tylko dla Zwrotów Oczekujących)


Czy ten artykuł był pomocny?

What's Next